נושא: נישכח בבן שמן תאריך: 1/8/2010 1:15:00 PM
מחבר/ת: חני
שלום לכולם שמי חן , וביום שישי האחרון (היום) בסביבות עשר וחצי השארתי במצפה מודיעין בחניון את תומך שורש כף היד שלי , אני לא יכול לרכב בילעדיו עקב פציעה וזה מוצר דיי יקר לסטודנט ,התומך בצבע כחול אפור של חברת "bauerfeind" , הודה למוצא אם ייצור איתי קשר
מייל - [email protected]
פל- 052-6311458
|