הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/8/2010 5:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יריב חכים עם תוכן  רשמים מה גולדן רינג
נושא: רשמים מה גולדן רינג תאריך: 1/8/2010 5:27:00 PM
מחבר/ת: יריב חכים

האירגון של הרישום לא היה טוב.
מעט מידי עמדות רישום ולא היה מקום לשים את האופניים
אבל לעומת זאת ההפנינג היה נהדר, שמרו לי על האופנים, חילקו שתיה, אוכל וקפה,
הרבה דוכנים.
במסע עצמו מזג האוויר היה נהדר. חוץ מהפשלה שלהם שעצרו אותנו לחצי שעה זה התנהל בסדר.

לסיכום בטור דה סונול זה התנהל יותר טוב. מצפה לשנה הבאה



חזרה לפורום