הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/8/2010 11:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אהוד שלו עם תוכן  היי
נושא: היי תאריך: 1/8/2010 11:54:00 PM
מחבר/ת: אהוד שלו

זה קצת תלוי בדגם של כל חברה ספציפית, לרוב אתה יכול למצוא את המידה הנכונה באתר שלהם , צריכה להיות טבלה של מידות מול גובה.

אם אתה לא מוצא תכתוב לי פה את הדגם ואני אנסה לעזור לך במידה.
אני לדוגמה 1.65 על אופני ספשלייזד היה לי נוח מידה 17 ועכשיו על סנטה קרוז אני 16.


חזרה לפורום