הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/9/2010 10:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר שמר עם תוכן  כאבי גב
נושא: כאבי גב תאריך: 1/9/2010 10:03:00 AM
מחבר/ת: אמיר שמר

שלום
יש לי בעיה שאחרי כל רכיבה וגם באמצע הרכיבה אני חוזר עם כאבי גב ככל הנראה בגלל תנוחה לא נכונה שאני מכופף מידי.
חשבתי לשים ספייסרים אבל אין לי יותר אפשרות להוספה.
אז האופציות זה או החלפת סטם או להחליף לכידון high rise.

רציתי לקבל ייעוץ לגבי סטם עם זוית 45 שנמכר כאן באתר.
http://shop.harim.co.il/product_info.php?manufacturers_id=101&products_id=1408
או לגבי כידון מומלץ.
אני רוכב קרוס קאנטרי וסינגלים פשוטים ..תודה על העזרה


חזרה לפורום