טקסט הודעת פורום
1/9/2010 5:30:00 PM
אריקו שגיא
הממ מGT 1.0 אני מרוצה מאד כבר מעל 3 שנים !
נושא:
הממ מGT 1.0 אני מרוצה מאד כבר מעל 3 שנים !
תאריך:
1/9/2010 5:30:00 PM
מחבר/ת:
אריקו שגיא
אחרי כ 6000 ק"מ בשבילים בעיקר XC ממליץ בכיף ! :rating:
חזרה לפורום