הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/9/2010 5:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריקו שגיא עם תוכן  הממ מGT 1.0 אני מרוצה מאד כבר מעל 3 שנים !
נושא: הממ מGT 1.0 אני מרוצה מאד כבר מעל 3 שנים ! תאריך: 1/9/2010 5:30:00 PM
מחבר/ת: אריקו שגיא

אחרי כ 6000 ק"מ בשבילים בעיקר XC ממליץ בכיף ! :rating:


חזרה לפורום