טקסט הודעת פורום
| 1/9/2010 6:21:00 PM |
|
נושא: ממש לא מחייב תאריך: 1/9/2010 6:21:00 PM
מחבר/ת: chen chenrp
כל השמנים שהצגת הם שמנים ייעודיים לאופניים. שמנים ייעודיים = שמנים רגילים יקרים יותר.
חבל לבזבז סתם כסף על שמנים ייעודיים. אפשר שמנים רגילים כמו זינגר וכו´. יותר טובים, יותר זולים.
|
חזרה לפורום |
|
|