נושא: אין לי עדיין דגם.. תאריך: 1/9/2010 7:02:00 PM
מחבר/ת: דניאל פלנקר
חשבתי לחפש קודם כל לפי המידה היות ואני לא מבין בזה כלום והחיפוש הוא בשביל חברה שלי, היא לא יודעת כלל לרכב אבל נכנסה עכשיו לעניין שלך פעלולי סרטים וטלווזיה אז חשבתי שזו עוד סיבה לקנות לה אפניים בהפתעה וללמד אותה, חשבתי על ז"ק ברמה סבבה אבל די פשוטות וזולות בתור התחלה.. (לגבי המידה לפי מה שאתה אומר נראה לי שאחפש 15.5 -15)
-חוץ מזה אני מחפש לעצמי משהו טיפה יותר רציני (באמת טיפה), מצאתי כמה אופציות ושאלתי פה בפורום לעצה ולא ממש ענו לי.. אולי תעוץ לי אתה...
האופציות שמצאתי הן: SPESELIZED HARDROCK
SPESELIZED ROCKHOPPER
IRON HORSE
TREK 4300
והמפרט הזה:
אפני 29" של "PEAK" עשרים ואחד הילוכים מעבירי הילוכים SHIMANO DEORE, קראנק TRUVATIV FIVED, צמיגים 2.0 SPECIALIZED FAST TRACK אוכף WTB , מעצורי וי ברייק של שימאנו.
אני מחפש אפניים בעיקר ככלי רכב לתוך ירושלים (מתחת ל 1500 ש"ח) ואני 1.93 מ´.
תודה רבה רבה
|