הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/9/2010 7:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל פלנקר עם תוכן  אין לי עדיין דגם..
נושא: אין לי עדיין דגם.. תאריך: 1/9/2010 7:02:00 PM
מחבר/ת: דניאל פלנקר

חשבתי לחפש קודם כל לפי המידה היות ואני לא מבין בזה כלום והחיפוש הוא בשביל חברה שלי, היא לא יודעת כלל לרכב אבל נכנסה עכשיו לעניין שלך פעלולי סרטים וטלווזיה אז חשבתי שזו עוד סיבה לקנות לה אפניים בהפתעה וללמד אותה,
חשבתי על ז"ק ברמה סבבה אבל די פשוטות וזולות בתור התחלה..
(לגבי המידה לפי מה שאתה אומר נראה לי שאחפש 15.5 -15)

-חוץ מזה אני מחפש לעצמי משהו טיפה יותר רציני (באמת טיפה), מצאתי כמה אופציות
ושאלתי פה בפורום לעצה ולא ממש ענו לי.. אולי תעוץ לי אתה...

האופציות שמצאתי הן:
SPESELIZED HARDROCK

SPESELIZED ROCKHOPPER

IRON HORSE

TREK 4300

והמפרט הזה:

אפני 29" של "PEAK" עשרים ואחד הילוכים מעבירי הילוכים SHIMANO DEORE,
קראנק TRUVATIV FIVED, צמיגים 2.0 SPECIALIZED FAST TRACK
אוכף WTB , מעצורי וי ברייק של שימאנו.

אני מחפש אפניים בעיקר ככלי רכב לתוך ירושלים (מתחת ל 1500 ש"ח)
ואני 1.93 מ´.

תודה רבה רבה



חזרה לפורום