נושא: היי תאריך: 1/9/2010 9:26:00 PM
מחבר/ת: אהוד שלו
שמע, בעניים המידה של החברה שלך אז כנראה שמודבר באמת ב 15 עד 16, אבל חשוב לזכור שיש גם אופניים של חברות מסויימות שמתאימות במיוחד לנשים, עיצוב קצת שונה שמתאים יותר להן מבחינת גיאומטריה - יש לספשלייזד אחלה דגמים זולים יחסית אפילו יש פה איזה יד 2. השם זה myka sport. תעשה חיפוש יש שנייה.
בנוגע אליך, אני מכיר את הררוקהופר ואת ההרד רוק וגם את הטראק, בגדול פחות או יותר אותה רמה רק אם אני זוכר נכון רוקהופר מאובזרות טוב יותר מבחינת רכיבים. אני לא מכיר את ה 29 שדיברתי עליהם אבל אתה גבוה מספיק בשביל להסתדר עם 29, למרות שגם נמוכים יכולים ! :), אני מציע לך לקרוא קצת על היתרונות של 29 לעומת 26 וכמובן החסרונות, האבזור נשמע סבבה בכל מקרה. לסיכום, 29 נראה כמו אחלה אופציה אם הם במצב טוב ואני אוהב את הרוקהופר מאוד, אופניים וותיקות ומוצלחות.
|