נושא: היי תאריך: 1/9/2010 9:36:00 PM
מחבר/ת: אהוד שלו
למה שלא תנסה סטם מתכוונן? יכול לתת לך יותר אופציות עד שתמצא את התנוחה המתאימה לך. לגבי כידון.. נראה לי שזה רק ניסוי וטעייה ומכיוון שאנחנו לא הבנים של ביל גייטס אולי כדאי לך לראות אם יש למישהו קרוב על האופניים ופשוט להרכיב אותו אצלך ולנסות.. אצלי זה עבד מצוין ובאמת לקחתי high rise בסוף.
|