הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/9/2010 10:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  michael ***** עם תוכן  בעיות בטכניקת הרכיבה וביטחון עצמי
נושא: בעיות בטכניקת הרכיבה וביטחון עצמי תאריך: 1/9/2010 10:41:00 PM
מחבר/ת: michael *****

היי,
קוראים לי מיכאל ואני בן 13...

רציתי לקבל עצות על איך לשפר את הטכניקה והביטחון ברכיבת סינגלים,
כשאני רוכב בסינגל ומגיע לדרופ (אפילו דרופ של 20 ס"מ) אני מאבד ביטחון ועוצר חזק ישר על שפת הדרופ, איך אפשר להתגבר על זה ולקפוץ מהדרופ בזרימה? (לקפוץ מדרכות גבוהות בעיר אין לי בעיה)

עכשיו לכמה בעיות טכניקה:
1.לפעמים כשאני קופץ מדרכה (או דרופ קטן) אז בנחיתה הרגליים שלי יורדות מהפדלים ואני כמעט נופל, מה אפשר לעשות בשביל להשאר יציב על האופניים?

2. בפניות אני לוקח קו מאד רחב, אם זה בסינגל אז אני יכול גם לצאת מהסינגל.
משום מה כשאני מנסה לפנות חזק יותר מהרגיל אז אני מרגיש כאילו הצמיגים יחליקו הצידה מהכוח הצידי שמופעל בפניה ואני מפסיק לפנות ככה ושוב לוקח קו רחב :(
איך לשפר את הטכניקה בפניות בשביל לפנות בקו לא כל כך רחב?



תודה מראש,
מיכאל :)


חזרה לפורום