הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/10/2010 7:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chen chenrp עם תוכן  שמן תינוקות?
נושא: שמן תינוקות? תאריך: 1/10/2010 7:23:00 AM
מחבר/ת: chen chenrp

עדיין לא... קודם כל נסיים את התואר, אחרכך חתונה ואז אקנה שמן תינוקות.

וברצינות:
אני מבין שאתה ממליץ מניסיון, הבעיה היא שהישראלים מקובעים. בעוד שבחו"ל, הרוב משתמש בשמן זינגר. יותר איכותי ויותר זול.

נסה גם אתה ואז תוכל להמליץ מניסיון עוד שמן!

שבוע טוב.


חזרה לפורום