נושא: שמן תינוקות? תאריך: 1/10/2010 7:23:00 AM
מחבר/ת: chen chenrp
עדיין לא... קודם כל נסיים את התואר, אחרכך חתונה ואז אקנה שמן תינוקות.
וברצינות: אני מבין שאתה ממליץ מניסיון, הבעיה היא שהישראלים מקובעים. בעוד שבחו"ל, הרוב משתמש בשמן זינגר. יותר איכותי ויותר זול.
נסה גם אתה ואז תוכל להמליץ מניסיון עוד שמן!
שבוע טוב.
|