הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/10/2010 10:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס זברובסקי עם תוכן  מעבר הילוכים קידמי לא חלק
נושא: מעבר הילוכים קידמי לא חלק תאריך: 1/10/2010 10:40:00 AM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי

שלום רב.
אני חדש בפורום ובתחום כולו, רכשתי לפני כשבועה GT Avalanche 1 דגם 2006 יד שנייה מידיים פרטיות. האופניים - במצב מצויין בעיקרון (גם לפי דעתו של טכנאי רוזן-מינצ), נהנתי מאוד יום שישי (יד כדי התרסקות בהיפוך בגלל טעות חמורה שלי - למדתי לקח חשוב מאוד) ושבת, אך בשבת, כאשר ניסיתי עליות חדות (על מנת לנסות ולתרגל עבודה יעילה של שליטה בהילוכים) - שמתי לב שמעבר בקרנק לא חלק כאשר מעבירים לגלג שיניים הגדול.
בהרבה פעמים בקליק ראשון - לא עובר, משמיעה רעש של כניראה ניסיון להעביר לגדול אבל לא מצליח, לפעמים לוקח מספר סיבובים של מלאים של פדלים עד שיתפס ו/או ללחוץ על הידיות ולא להרפות עד שיתפס, ולעיתים - לא תופס בכלל.
לאומת זאת, במעבר לגלגל בינוני וקטן או בין קטן לבינוני - הכל חלק.

מה זה יכול להיות ?
האופניים לא היו הרבה בשימוש לפני, כמעט (או בכלל ?) לא ראו שטח, לכן לא מצפה לשחיקה של המכלולים, אולי עניין של כיולים של הילוכים ?

תודה.


חזרה לפורום