נושא: שלושתם אופניים טובים תאריך: 1/10/2010 5:41:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ועל שלושתם יש ביקורות טובות, ובצדק.
העדף את זה שנוח לך ברכיבה (כמעט כל חנות תאפשר לך סיבוב בחניה). אם אין העדפה ברורה העדף את החנות שבה נעים לך יותר להיכנס, ואם שתי החנויות נפלאות - העדף את האופניים היפים יותר......
בהצלחה
|