נושא: לא מכיר את האחרים, אבל הרוקNרול איננו שמן תאריך: 1/11/2010 1:53:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הוא מורכב משני חומרים, אחד מהם נדיף ששוטף את השרשרת (נדמה לי שזה אלכוהול), והשני שעווה שנשארת ומשמנת. זה משאיר את השרשרת יבשה ולכלוך לא נדבק אליה. מבחינתי זה יותר טוב. השתמשתי בעבר בשמנים "רגילים" וזולים - הם זולים בקניה, אבל בטווח הארוך הם לא יותר זולים, כי צריך לחזור על הפעולה כל כמה עשרות ק"מ. רוקNרול אני שם פעם בשלושה חודשים - מעל 500ק"מ - בלי תופעות לואי. גם אם זה קצת יותר יקר (לדעתי זה לא), הההפרש הזעום שווה לחלוטין.
|