נושא: העברת הילוכים תאריך: 1/11/2010 3:59:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים
ייתכן מאד שאתה זקוק לכיוון הילוכים, אך בהנחה כי ההילוכים מכוונים נראה לי שאינך מתפעל אותם נכון, אין טעם להעביר לגלגל הקדמי הגדול בעלייה, מצב זה יהיה כאשר מאחורה אתה נמצא בשלושת גלגלי השיניים הקטנים ואלו ההילוכים הגבוהים (קשה אך מהר) מה שלא מתאפשר להיות בהם בעלייה חדה. בכל מקרה, בהעברת הילוכים ובעיקר כשאתה מעביר לגלגל שיניים גדול מקדימה (ואפילו לבינוני) רצוי לא להעביר תחת עומס (ז"א כשהדיווש הוא איטי וקשה), שמור תמיד על דיווש בקצב יעיל וצפה קדימה כך שאם אתה נתקל בעלייה חדה הורד הילוכים עוד לפני שנכנסת אליה. דבר נוסף, כשאתה מעלה הילוך בגלגל שיניים הקדמי (גדול או בינוני) לחץ על השיפטר עד הסוף תוך כדי חצי סיבוב פדלים לפחות ואז שחרר את הלחיצה. מקווה שעזרתי.
|