נושא: בעייה בהעברת הילוכים-מעביר אחורי ובעיה בברקס תאריך: 1/11/2010 4:54:00 PM
מחבר/ת: michael *****
היי. בזמן האחרון ההילוכים מאחורה התחילו לעבוד לא כל כך טוב. כשהורדתי הילוכים (להוריד הילוך=להעביר לגל"ש גדול יותר)אז חלקם עברו חלק וחלקם לא, בנוסף, כשהעלתי את הילוך אז הוא עבר אבל לא חלק ועם "נפילה" חזקה לגלג"ש הקטן יותר. כיוונתי את ההילוכים לפי המדריך באתר והנפילות החזקות נפסקו אבל ההילוכים עדיין לא יורדים חלק (חלקם). האם זה הזמן להחליף כבל?
עוד בבעיה היא בברקס הקידמי-אחת הרפידות שלו כל הזמן נוגעת בחישוק, ניסיתי לתקן את זה לפי המדריכים שיש באתר ואתרים אחרים אך ללא הצלחה. מה ניתן לעשות בעניין?
תודה, מיכאל
|