נושא: תשובות תאריך: 1/12/2010 7:43:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
יכול להיות שיש ליכלוך בכבלים או במעביר עצמו. ודא שהוא נקי (לא לשמן!) וזז חלק. אם זה מצבו ועדיין יש בעיה - אל תהסס להחליף כבלים ומובילים. אני עושה את זה כמעט כל שזה, ומשמן את הכבל עם שמן ייעודי. בקבוקון בכמה עשרות שקלים משמש אותי כבר כמה שנים (לשלושה זוגות אופניים), וההעברה חלקה מאוד.
לגבי הבלמים - אני לא יודע באילו מדריכים השתמשת, אבל אם תפנה אותי או שתתאר מה ניסית לעשות, אולי אוכל למצוא מה עוד אפשר לעשות. בגדול - אם שני הקפיצים בשתי זרועות הבלם קיימים (זה לא טריויאלי...), והזרועות נעות בחופשיות לא צריכה להיות בעיה לכוון את הבלמים. במחשבה שניה - בדוק את נקיון המנגנון. אולי אחת הזרועות תקועה...
|