נושא: תודה על העצה תאריך: 1/12/2010 11:31:00 AM
מחבר/ת: דניאל פלנקר
בקשר לזוג לחברה זה קצת מעבר לתקציב.. דיברתי עם מצמן מודיעין ויש לו ספשלייזד 2010 שמישהו החזיר, הוא הציע לשים עליהם חישוקים כפולים ולתת לי אותם ב1350.. נשמע בסדר לא? בקשר לחברה שלי הוא הציע לי זוג שנקרא "WINNER EAGLE" ב750.. ועליהן האמת היא שאין לי מושג...
שוב תודה רבה על העצה
|