הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/12/2010 11:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ddf dfsf עם תוכן  HARO X2 2005 או Diamondback Response Comp 2008 ?
נושא: HARO X2 2005 או Diamondback Response Comp 2008 ? תאריך: 1/12/2010 11:45:00 PM
מחבר/ת: ddf dfsf

אני מחפש אופניים לנסיעות שטח ברמה דיי מתחילה למרות שהשאיפה שלי היא להתקדם לסינגלים טכניים.
ברמת התקציב שלי יש לי 2 אופציות:

Diamondback Response Comp 2008 (זנב קשיח) חדשות ב 2500 שח.
מפרט ותמונה:http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2008&Brand=diamondback&Model=Response+Comp&Type=bike
(לא מצאתי בעברית)

HARO X2 2005 יד שנייה, בולם זעזועים אחורי שודרג לבולם אוויר. ב 2000 שח.
תמונה (לא מצאתי מפרט):http://www.slalom.co.il/article.asp?newsid=325

אשמח לעזרה בהקדם כדי שלא יקחו לי את היד שנייה...
תודה מראש, אופל.


חזרה לפורום