נושא: HARO X2 2005 או Diamondback Response Comp 2008 ? תאריך: 1/12/2010 11:45:00 PM
מחבר/ת: ddf dfsf
אני מחפש אופניים לנסיעות שטח ברמה דיי מתחילה למרות שהשאיפה שלי היא להתקדם לסינגלים טכניים. ברמת התקציב שלי יש לי 2 אופציות:
Diamondback Response Comp 2008 (זנב קשיח) חדשות ב 2500 שח. מפרט ותמונה:http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2008&Brand=diamondback&Model=Response+Comp&Type=bike (לא מצאתי בעברית)
HARO X2 2005 יד שנייה, בולם זעזועים אחורי שודרג לבולם אוויר. ב 2000 שח. תמונה (לא מצאתי מפרט):http://www.slalom.co.il/article.asp?newsid=325
אשמח לעזרה בהקדם כדי שלא יקחו לי את היד שנייה... תודה מראש, אופל.
|