הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/13/2010 4:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס זברובסקי עם תוכן  תודה רבה
נושא: תודה רבה תאריך: 1/13/2010 4:06:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי

תודה רבה אייל, עכשיו זה נשמה ברור.
ברור ךי שלא מעבירים לגלג הגדול מקדימה בעלייה - עשיתי זאת בסוף הירידה כדי לנסות לשמור על מהירות הגבוהה ודיווש, אך לא ידעתי טכניקת דיווש בהעברת הילוכים הקדמיים.
אך הסברתה יפה, תודה.


חזרה לפורום