נושא: תודה רבה תאריך: 1/13/2010 4:06:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי
תודה רבה אייל, עכשיו זה נשמה ברור. ברור ךי שלא מעבירים לגלג הגדול מקדימה בעלייה - עשיתי זאת בסוף הירידה כדי לנסות לשמור על מהירות הגבוהה ודיווש, אך לא ידעתי טכניקת דיווש בהעברת הילוכים הקדמיים. אך הסברתה יפה, תודה.
|