נושא: תלוי... תאריך: 1/14/2010 9:31:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
משאבה דו-כיוונית היא בד"כ משאבה שמסוגלת לייצר לחץ גבוה יותר, בספיקה הגיונית. לא בטוח שאתה צריך - אבל אם זה לא מייקר משמעותית, למה לא?
משאבה על האופניים היא מבחינתי רזרבה ולא לשימוש עיקרי. בד"כ אני מנפח בתחנת דלק או עם משאבת רצפה. ולכן שעון איננו חשוב במיוחד - במצבי חרום הערכת הלחץ מספיקה לי, ובמשאבות הפחות יקרות מדי הלחץ פחות מדוייקים ממילא.
|