הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/14/2010 10:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  דילמה רצינית...
נושא: דילמה רצינית... תאריך: 1/14/2010 10:13:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

הארו סדרה X הם אופני FR/AM.
X2 הישנים הם בעלי מהלכים קצרים יחסית, אבל בהחלט עמידים.

אבל....

אני לא מת על בולמי אויר בכלל, אבל בולם אויר על אופניים כאלה נראה לי ממש לא קשור. צריך גם לדעת את אופי הבולם, אבל הנטיה שלי לראות בזה מגרעת, לא יתרון.

מכיון שאלה אופניים שיועדו גם לעמוד בהתעללות, יכול להיות שהתעללו בהם. כדאי לבדוק בשבע עיניים, אבל אם שמרו עליהם, זו יכולה להיות עסקא טובה.

עם ז"ק אפשר בהחלט לעשות סינגלים טכניים, ואפילו טכניים מאוד, אבל זה עשוי להיות פחות נעים במצבים מסויימים. נראה לי שהייתי מעדיף את ההארו, בהסתייגויות שכתבתי למעלה.

מקווה שעזרתי.
בהצלחה


חזרה לפורום