נושא: תודה על התגובה המהירה תאריך: 1/14/2010 1:06:00 PM
מחבר/ת: רועי ברמן
ראשית כל לפני יציאה לשטח אני בודק וממלא אוויר על ידי קומפרסור, לכן המשאבה תשמש לרזרבה למקרי חירום בשטח בלבד. המחיר הוא זהה לשתי המשאבות לכן הייתה ההתלבטות. בסופו של דבר אני חושב שאני ייקח את המשאבה דו כיוונית עקב יעילות, יותר מהר לחזור לרכב ופחות מאמץ.
|