הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/17/2010 10:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור מורבציק עם תוכן  שדרוג אופני הייבריד
נושא: שדרוג אופני הייבריד תאריך: 1/17/2010 10:42:00 AM
מחבר/ת: ליאור מורבציק

שלום לכולם.
אחרי שלושה זוגות של אופני הרים (שנגנבו כמובן), הגעתי לגיל ולמחשבה שאני לא צריך אופני הרים אם אני לא נוסע בהרים. בדקתי ובדקתי, קראתי וקראתי, והלכתי על הייבריד. רוב הנסיעה שלי היא על כביש/מדרכות, בחרתי בסוף בTREK 7.5. כל החלקים מקוריים לפי המפרט (חוץ מכיסא SPECIALIZED שלא נגנב כבר ב2 זוגות האופניים האחרונות) קלות (קל לסחוב אותן לקומה שלישית בלי מעלית... ומבטיח שאם יגנבו אותן הפעם, זה יהיה יחד עם כל הדירה), מהירות, הכל סבבה, חוץ מהעובדה שאני מפחד עליהן. באמת, על הכביש הכל בסדר, בשבילי האופניים הכל חלק. בשניה שהכביש קצת משובש, חצץ, כורכר, מים, בוץ ואפילו מדרכות גבוהות מהרגיל גורמות לי לעצור וללכת עם האופניים מסביב. אני מפחד על הצמיגים, אני מפחד מפנצ´ר, אני איכשהו אפילו מפחד על השלדה..

חשבתי למכור ולקנות שוב הרים, צמיגים דקים כמה שיותר ועם פרופיל כמה שיותר נמוך... אבל אז חשבתי לעצמי שהשלדה (ALPHA BLACK) היא השלדה של ה-TREK 4500 (הזוג האחרון שנגנב לי). אני לא יכול פשוט לשפצר כמה חלקים ולקבל הייבריד קצת יותר... עמיד? כמובן, אני אפסיד את המשקל הקליל שיש לי עכשיו, גם המראה יהיה דיי מכוער (האופניים בצבע לבן) , אבל איפה גבול השדרוג?

אפשר לשים בולם זעזועים קדמי (לא רציני) על הגלגלים האלה? הם נראים כל כך ... שבירים.

בקיצור... אשמח לקבל רעיונות לשדרוג, מה להחליף, עם מה, איך ... מה מתאים למה...

תודה!


חזרה לפורום