נושא: יעוץ בכיוון טאאלאס 36 תאריך: 1/17/2010 3:51:00 PM
מחבר/ת: רוני חוליו
שלום לכולם מי יכול לתת דעתו ,כמה אויר רצוי לנפח בבולם הנ"ל בהתחשב שהמשקל של הרוכב הוא 75 קילו,וסיגנון הרכיבה הוא AM . FR כלומר קפיצות של מטר וחצי פלוס מינוס.ומה לגבי HI קומפרשיין וה-LOW איך רצוי לכוון אותם תודה
|