נושא: לאופניים יש מידה, שקשורה גם לגובה הרוכב/ת תאריך: 1/17/2010 4:14:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל לא באופן ישיר. גם אם מישהו יתן לך עצה - זה רק כיוון, וכדאי מאוד לנסות ולהרגיש את האופניים בעצמך.
בחיים לא שמעתי על BANGEE, אבל יש מותג חזק מאוד (ויקר) בשם BANSHEE. יכול להיות שאלה אופני זבל באיכות גרועה עם שם שנשמע טוב. אם יש לך קישור לאופניים זה טוב. אם את יכולה לפרט מחיר ורכיבים, גם טוב.
ודרך אגב, רשת מגה ספורט איננה מתמחה באופניים, ולמרות שיש להם גם אופניים איכותיים - המחירים שלהם בדרך כלל גבוהים ממה שאפשר למצוא בשוק, ולכן צריכה להיות לך סיבה טובה לקנות דוקא אצלם (כמו הנחה של 30%, או נקודות).
בהצלחה
|