טקסט הודעת פורום
| 1/17/2010 8:17:00 PM |
|
נושא: ציר אחורי - עזרה תאריך: 1/17/2010 8:17:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
הגלגל האחורי שלי (בזוג שבניתי לבד) בנוי מנאבה של 150/12. החלק היחיד שחסר לי כרגע זה ציר שחרור מהיר לגלגל האחורי. האם מישהו יודע היכן ניתן להשיג חדש כזה ? גם משומש יתקבל בברכה. תודה
|
חזרה לפורום |
|
|