הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/17/2010 8:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ofer Erez עם תוכן  ציר אחורי - עזרה
נושא: ציר אחורי - עזרה תאריך: 1/17/2010 8:17:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez

הגלגל האחורי שלי (בזוג שבניתי לבד) בנוי מנאבה של 150/12.
החלק היחיד שחסר לי כרגע זה ציר שחרור מהיר לגלגל האחורי.
האם מישהו יודע היכן ניתן להשיג חדש כזה ?
גם משומש יתקבל בברכה.
תודה


חזרה לפורום