הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/17/2010 9:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  noamgri . עם תוכן  לא ממש מומלץ...
נושא: לא ממש מומלץ... תאריך: 1/17/2010 9:24:00 PM
מחבר/ת: noamgri .

ראיתי את המודעה בעיתון סופ"ש, דבר ראשון המחיר מופקע. ערכן של זוג דומה בחנות אופניים יהיה נמוך בהרבה. דבר שני מעבר למחיר ולטיב המוצר יש גם את החנות, או יותר נכון את התמיכה שנותנת החנות. לחנות כמו מגה ספורט אין טמיכה טכנית באופניים ולרב ( לא מכיר את הסניף שלך) המוכר הוא בעל ידע מוגבל ביותר, אם להיות עדינים. חנות רשת המתמחה באופניים או חנות אופניים שכונתית תתן לך גם מחיר סביר יותר או תמורה טובה יותר וגם יהיה לך למי לחזור על מנת לתפל באופניים כשיהיה צורך וכמובן ידע קצת יותר נרחב על מנת להתאים לך את המידה המתאימה.


חזרה לפורום