הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/18/2010 2:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כמה שמן היה שם?
נושא: כמה שמן היה שם? תאריך: 1/18/2010 2:00:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

זה אמור להיות משומן - כך הם מתכננים את הבולמים שלהם.
אבל אם זה ממש רטוב ומטפטף (ואני מניח שאתה מכיר את הבולם), כנראה שכדאי לטפל.

אני בהחלט בעד לטפל לבד. קצת יותר זול (זה לא רק אטמים, זה גם שמן וכלים) ולטווח הארוך גם מספק. כל הבולמים שלי מטופלים על ידי בבית. זה מצריך קצת נסיון עם כלים ועבודה, אבל זה לא מסובך כמו שלפעמים חושבים.

לגבי פוקס - אפשר לטפל לבד (לאחרונה הם מפרסמים ספרים מפורטים, שלא כמו רוב היצרנים האחרים), אבל אם לא לבד - אז לתת לסינגלטרק. חנויות אחרות לא תמיד מוסמכות (למיטב ידיעתי יש רק חנות אחת מלבד סינגלטרק שמוסמכת), וזה בערך כמו לעשות לבד, אבל בלי האיכפתיות שיש לך על הציוד שלך....

בהצלחה


חזרה לפורום