נושא: תודה. יש לי עוד שאלה קטנה.. תאריך: 1/18/2010 9:13:00 PM
מחבר/ת: ddf dfsf
תודה... אבל יש לי תיקון - להארו יש בולם קפיץ הידראולי פוקס וונילה עם ריבאונד. זה יותר טוב? וגם יש לי אופציה לDB recoil comp שנראה לי שהם די כמו הקומפ זנב קשיח רק עם שיכוך מלא.. (2600 שח יד שנייה כמעט חדשות עם אחריות ממצמן) כדאי?? תודה מראש
|