נושא: אז ככה תאריך: 1/18/2010 9:26:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ
בגדול, ההבדל המורגש ע"י רוכב מתחיל בכביש הרבה יותר קטן מבשטח. ככה שבהתחלה כדאי ואף מומלץ לקנות אופניים זולים. אני התחלתי לרכב כביש עם אופני פיז´ו ישנות ואחרי חצי שנה שידרגתי לאופניים שעלו לי 3500 ש"ח (יד שנייה) ושירתו אותי שנתיים נהדרות. חשוב לזכור שאופני כביש, בניגוד לשטח, מתבלות פחות ואופני יד"ש בנות שנתיים יהיו טובות כחדשות עם מעט טיפולים ליישור קו. מצד שני שוק היד"ש בכביש במצב על הפנים, בייחוד שוק אופני הכניסה, ולכן יותר ממומלץ לקנות יד"ש אפילו מחנות. ב1500-2000 ש"ח אתה יכול להביא אופני כביש ברמת כניסה + מהשנתיים שלוש האחרונות. בגלל מצב השוק, מחיר האופניים החדשות יורד בחצי ברגע שיצאו מהחנות.
|