הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/19/2010 1:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לשאלתך - לא כדאי במחירים האלה "לשדרג" לבלמי דיסק
נושא: לשאלתך - לא כדאי במחירים האלה "לשדרג" לבלמי דיסק תאריך: 1/19/2010 1:40:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

לא רק שזה מיותר - יש סיכוי שזה יהיה אפילו פחות טוב...

ואני מסכים עם כל מילה של נועם.


חזרה לפורום