טקסט הודעת פורום
1/19/2010 1:40:00 PM
איתן ברמן
לשאלתך - לא כדאי במחירים האלה "לשדרג" לבלמי דיסק
נושא:
לשאלתך - לא כדאי במחירים האלה "לשדרג" לבלמי דיסק
תאריך:
1/19/2010 1:40:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
לא רק שזה מיותר - יש סיכוי שזה יהיה אפילו פחות טוב...
ואני מסכים עם כל מילה של נועם.
חזרה לפורום