נושא: כאבי ראש ועיפות תאריך: 1/19/2010 3:11:00 PM
מחבר/ת: רוני חוליו
שלום לכולם אני רוכב הרים בסיגנון AM FR כבר כמה שנים ,שמתי לב שכמעט תמיד לאחר רכיבה מאומצת שבה הדופק שלי מגיע בקטעים מסוימים ל- 180 פלום מינוס [אגב אני בן 45 ואם כושר טוב ניתן לומר ]ברכיבה של שעתיים וחצי לערך והדופק הממוצע עומד על 150/160 .בזמן הרכיבה הכל סבבה נורמלי לחלוטין אבל שאני מגיע הביתה אוכל משהו ,[תמיד חוזר רעב ]בוא נגיד שעוברות כמה שעות תוקף אותי מין כאב ראש מעצבן פלוס עיפות שמחיבת אותי לשכב במיטה לאיזה שעה שעתיים אחרת אין אם מי לדבר.מוכר למישהו? אשמח לתגובות
|