נושא: כאבי ראש ועיפות תאריך: 1/20/2010 10:12:00 AM
מחבר/ת: רוני חוליו
תודה קצת קשה לי לאכול לפני יציאה לרכיבה אבל נראה לי שזה הכרחי. איזוטון ניסיתי בעבר וגם נראה שאחזור להשתמש[אגב יש לך מתכון טוב לליטר מים ?] במהלך הרכיבה אני מתדלק בתמרים ו/או בננה אולי צריך לנסות עוד משהו בכל מיקרה תודה
|