נושא: ... תאריך: 1/20/2010 11:30:00 AM
מחבר/ת: noamgri .
גם לי קשה לאכול משהו על הבוקר, נסה משהו יבש. מכון לאיזוטון: על ליטר מים, 2 כפות סוכר ענבים 1 כף סוכר חום מלא 1/8 כפית מלח 1/8 כפית קינמון 1/8 קפש נמס.
בסה"כ אתה ממש צריך את המלח השאקר לא הכרחי. יש מתכון פשוט יותר: 1/3 מיץ ענבים ג´אמפ 1/8 כפית מלח.
|