הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/20/2010 11:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  noamgri . עם תוכן  ...
נושא: ... תאריך: 1/20/2010 11:30:00 AM
מחבר/ת: noamgri .

גם לי קשה לאכול משהו על הבוקר, נסה משהו יבש.
מכון לאיזוטון:
על ליטר מים,
2 כפות סוכר ענבים
1 כף סוכר חום מלא
1/8 כפית מלח
1/8 כפית קינמון
1/8 קפש נמס.

בסה"כ אתה ממש צריך את המלח השאקר לא הכרחי. יש מתכון פשוט יותר:
1/3 מיץ ענבים ג´אמפ
1/8 כפית מלח.


חזרה לפורום