טקסט הודעת פורום
1/20/2010 2:18:00 PM
רוני חוליו
איזוטון
נושא:
איזוטון
תאריך:
1/20/2010 2:18:00 PM
מחבר/ת:
רוני חוליו
סבבה,אתה יודע שמעתי שיש כאלה שמפוררים כדור מגנזיום לתוך המשקה הנ"ל
בעיקר אלו שיוצאים לרכיבות של כמה שעות
חזרה לפורום