נושא: אולמאונטן-שבילים תאריך: 1/21/2010 1:51:00 PM
מחבר/ת: יובל יחיעם
לפעמים גם קרוס קאנטרי. יש את האופניים בCTC או טרק ישראל. (אותו הדבר) הינה קישור לכתבה: http://www.bikezone.co.il/%D7%94%D7%A8%D7%99%D7%9D/gary-fisher-roscoe-2-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%AA-%D7%A7%D7%93%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9F.html
|