טקסט הודעת פורום
| 1/22/2010 9:25:00 AM |
|
נושא: איי איי מה יהיה איתך תאריך: 1/22/2010 9:25:00 AM
מחבר/ת: gilad gblatt
אחי אתה קצת חי בסרט הייתי אומר אתה באמת מצפה שאנשים יקנו את האופניים ממך לאחר שאתה לוקח שם דרופ של 9 מטר? חחח בהצלחה לקונה. :p
|
חזרה לפורום |
|
|