הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/22/2010 11:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שמוליק ////// עם תוכן  היי
נושא: היי תאריך: 1/22/2010 11:15:00 AM
מחבר/ת: שמוליק //////

אני חושב שהמחיר שלהם קצת גבוה בשביל הדברים שאתה מקבל


חזרה לפורום