טקסט הודעת פורום
1/22/2010 11:15:00 AM
שמוליק //////
היי
נושא:
היי
תאריך:
1/22/2010 11:15:00 AM
מחבר/ת:
שמוליק //////
אני חושב שהמחיר שלהם קצת גבוה בשביל הדברים שאתה מקבל
חזרה לפורום