הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/22/2010 3:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתמר שבו עם תוכן  איזה מעצבן אתה
נושא: איזה מעצבן אתה תאריך: 1/22/2010 3:35:00 PM
מחבר/ת: איתמר שבו

למה אתה לא נמוך יותר!!!!!!!! :( :((


חזרה לפורום