טקסט הודעת פורום
1/22/2010 3:35:00 PM
איתמר שבו
איזה מעצבן אתה
נושא:
איזה מעצבן אתה
תאריך:
1/22/2010 3:35:00 PM
מחבר/ת:
איתמר שבו
למה אתה לא נמוך יותר!!!!!!!! :( :((
חזרה לפורום