נושא: רוכביי אופניים בחיפה שרוצים לעשות צילומים? תאריך: 1/22/2010 3:58:00 PM
מחבר/ת: ארז
היי, אני מחפש רוכביי אופניים שמעוניינים ועשות צילומים של תרגילים ופעלוליי אופניים. רוכבים או קבוצה שחושבים שיש להם יכולת ושולטים בתרגילים ופעלולים מוזמנים לפנות אליי ונראה איך מארגנים מפגש. כדיי להסיר ספק לא מעורב פה כסף, כלומר אתם לא מתבקשים לשלם לי ואני לא משלם לרוכבים. המטרה היא לעשות מפגשים בכייף של רכיבה ולהוציא תמונות שישארו לכם. ארז.
www.photo-art.tk
|