טקסט הודעת פורום
| 11/13/2002 8:20:00 PM |
|
נושא: קרעת אותי מצחוק... הכרתי רק את השד הטוב שבך... תאריך: 11/13/2002 8:20:00 PM
מחבר/ת: ערן
קרעת אותי מצחוק, כל כך הזדהיתי עם הסיפור , הציידת היא מחלה של כולנו, ואין מה לעשות, צריך להנות גם מזה... :laugh:
|
חזרה לפורום |
|
|