נושא: עצה. מתלבט בין GIANT REIGN ל GT MARATHON תאריך: 1/23/2010 2:44:00 PM
מחבר/ת: גיא בללי
שלום לכולם, מחר אני עומד לבצע רכישה. מתלבט בין שניה הדגמים המצויינים מעלה. עבור הGT מבקשים 4300 ועבור הGIANT מבקשים 5000. ראשית האם המחיר סביר עבור 2 הדגמים? שנית האם יש למישהו ניסיון עם אחד מהדגמים הללו?
כעיקרון רמת הילוכים דאור קדמי LX אחורי, בולם קדמי מאניטו בלאק משתנה 90-130,אחורי FOX משהו, בלמים ניינ הייז,הידראוילים. זה לגבי ה GT. לגבי ה GIANT אל כל כך זוכר אבל מדובר בערך על אותו מפרט. במחירים האלו יש גם את סטאמפג´אמפר של ספשיליזד. או מונגוס טאוקלי? האם עדיפות? אשמח לשמוע מאנשים שרוכבים על הדגמים הללו. בתודה מראש גיא
|