הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/23/2010 3:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריקו שגיא עם תוכן  זה לא אותו סיגנון ! ממש לא ! מה אתה מחפש ???
נושא: זה לא אותו סיגנון ! ממש לא ! מה אתה מחפש ??? תאריך: 1/23/2010 3:02:00 PM
מחבר/ת: אריקו שגיא

תשווה GT מרתון לג´יאנט אנתהם או אולי לטרנס
ה Reign זה אלמאונטיין אגרסיבי !


חזרה לפורום