טקסט הודעת פורום
1/23/2010 3:02:00 PM
אריקו שגיא
זה לא אותו סיגנון ! ממש לא ! מה אתה מחפש ???
נושא:
זה לא אותו סיגנון ! ממש לא ! מה אתה מחפש ???
תאריך:
1/23/2010 3:02:00 PM
מחבר/ת:
אריקו שגיא
תשווה GT מרתון לג´יאנט אנתהם או אולי לטרנס
ה Reign זה אלמאונטיין אגרסיבי !
חזרה לפורום