הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/23/2010 4:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בללי עם תוכן  לעצם העניין
נושא: לעצם העניין תאריך: 1/23/2010 4:10:00 PM
מחבר/ת: גיא בללי

GT גם לוקחים אולמאונטין.
אתה מכיר אותם? רכבת עליהם?איפה עומדים מול סטאמפג´אמפר או REIGN?



חזרה לפורום