טקסט הודעת פורום
| 1/23/2010 5:49:00 PM |
|
נושא: אופני XC בעלי RP23 :באיזה מצב propedal אתם לרוב? תאריך: 1/23/2010 5:49:00 PM
מחבר/ת: אלון וקסלר
שלום לכולם אם אתם רוכבי XC ויש לכם מאחור RP23, מה המצב של propedal שבו אתם רוכבים לרוב:1/2/3 ? תודה על התשובות אלון
|
חזרה לפורום |
|
|