טקסט הודעת פורום
1/23/2010 8:44:00 PM
דרור פסי
שלום, מחפש את האפניים האלה
נושא:
שלום, מחפש את האפניים האלה
תאריך:
1/23/2010 8:44:00 PM
מחבר/ת:
דרור פסי
אם למישהו יש את האפניים הנ"ל או את השלדה, אשמח לדבר איתו
diamondback sl super 05 מוסיף תמונה
חזרה לפורום