טקסט הודעת פורום
| 1/24/2010 9:54:00 AM |
|
נושא: אבדו משקפי ראיה ביער בן שמן תאריך: 1/24/2010 9:54:00 AM
מחבר/ת: Liran By
שלום לכולם
אתמול בבוקר יום שבת ה- 23.1, משקפי הראיה שלי אבדו בחניה של בן שמן (מצפה מודיעין). אם משהו מצא משקפי ראיה אודה אם תשלחו לי מייל בנושא [email protected] תודה
לירן
|
חזרה לפורום |
|
|