נושא: שאלה לגבי עמידות האופניים... תאריך: 1/25/2010 4:40:00 PM
מחבר/ת: michael *****
היי, שמי מיכאל ואני בן 13. ברשותי אופני ז"ק של חברת ראלי, הנה קישור למפרט של האופניים: http://www.bikepedia.com/Quickbike/BikeSpecs.aspx?Year=2006&Brand=Raleigh&Model=Mojave+4.5&Type=bike
אשמח לדעת מהמבינים בנושא את העמידות של האופניים (דרופונים של 50 ס"מ יגרמו נזק לשלדה או לבולם? ודברים בסגנון הזה..) אני רוצה להכנס קצת יותר לתחום רכיבת ההרים ובכל פעם שאני יוצא לרכב בסינגלים אני עובר מהצד את הקפיצות מחשש לאופניים :confused:
אני יודע שהשאלה הזאתי טיפה טפשית אבל אני עם האופניים האלה לשנה-שנתייים הקרובות ואשמח לדעת עד כמה אפשר "להתעלל" בהם בלי לגרום נזק.
בתודה, מיכאל
|