נושא: שינוי מידת גלגל האופניים תאריך: 1/25/2010 10:35:00 PM
מחבר/ת: אלכס
שלום רב וערב טוב
יש ברשותי אופניי הרים עם שלדה טובה..(של ORBEA) ואם להגיד בעדינות..שאר הרכבים הם די חרא..אבל לא בזה הבעיה..המידה של הצמיגים היא 26´, כמו של אופני הרים סטנדרטיים, רק שהצמיגים נורא רחבים,גדולים וכבדים.. ראיתי סוג אופניים חדש ישן שנקרא היברידי/עירוני ויש להם צמיגים בגודל של 27´, כשהשלדה היא של אופני הרים רגילים (נראה לי) שאלתי היא האם אני יכול "לשדרג" לגלגלים כאלה ? אני מתאר לעצמי שזה יעלה לי בסביבות 700-800 שקל (המחיר שבו קניתי את האופניים הנוכחיות) והאם עדיף בכלל לקנות אופניים חדשות ולמכור את הנוכחיות ? כי אופניים הברידיות הן מהירות בטירוף.
בקיצור אני יכול לשנות את גודל הגלגלים ? או שאני פשוט אצטרך לקנות אופניים חדשות ?
תודה רבה
|